“فانوس” از “هامان” منتشر شد

فانوس-از-هامان-منتشر-شد

گروه موسیقی «هامان» تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «فانوس» و در آستانه شب یلدا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه موسیقی «هامان» تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «فانوس» منتشر کرد. آشور مرادیان نوازنده درامز در روه «هامان» درباره انتشار این اثر گفت: در این اثر هنرمندانی نظیر حسن علیشیری (شاعر)، پدرام نیک نفس (خواننده)، آشور ظفر مرادیان( درامز)، افشین آرام (کیبورد)، فرید حسین پور و حسام علوی (گیتار) و آرش طهماسبی نوازنده گیتار باس به هنرنمایی پرداخته‌اند.

مرادیان تاکید کرد: یکی از معضلات امروز تولید و نشر آثار موسیقی عدم رعایت حقوق مادی و معنوی آثار است که این حق مسلم و قانونی به راحتی با دانلودهای غیرمجاز نادیده گرفته می‌شود. از طرفی به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، آثار موسیقی در یک سال گذشته بستر و فرصت مناسبی برای تبلیغ آثار خود چه از طریق برگزاری نشست‌های خبری و چه برپایی مراسم رونمایی نداشته‌اند.

این نوازنده درامز گفت: در چنین روزگاری که عملا صنعت موسیقی دچار رکود کامل شده، شاید تنها راه ادامه حیات موسیقی در چنین احوالاتی رعایت حقوق مادی و معنوی تولید کنندگان آثار موسیقی باشد.

مرادیان تاکید کرد: گروه هامان چند سالی است که فعالیت خود را با بهره گیری از نوازندگان توانمند ایران در ژانر موسیقی «راک» آغاز کرده است و همواره تلاش داشته که مطابق با قوانین جاری کشور ایران به فعالیت خود ادامه دهد.

Reply